Video porady

Fighters HIIT

Tym razem jesteśmy przy interwałach. Trening składa się z pięciu ćwiczeń:
– Wyciskanie na ławeczce leżąc 80 kg
– Wiosłowanie hantlem w podporze 25 kg
– Wykroki ze sztangą 40 kg
– Pompki na palcach 15 powtórzeń
– Przysiad ze sztangą w pozycji rwania 10 powtórzeń
W takcie wykonywania treningu puls musi być powyżej naszego 80% VO2 max, aby miało to sens. Jest to trening typowo anaerobowy wzmacniający naszą wydolność.


Fighters Tabata vol. 2

Kolejne video porady już wkrótce, a tym razem trening. Nagranie zawiera ciekawą kompozycję tabaty pod sporty walki. 20 sekund pracy i 10 sekund odpoczynku, łącznie 8 ćwiczeń. Jest ona bardzo pomocna podczas beztlenowego etapu przygotowań do walki. Całość wykonujemy w 3 seriach. Łączny czas to 12 minut ciężkiej pracy. Między seriami ja odpoczywam max 3 minuty, z czego im bliżej do walki tym ten czas jest krótszy. W końcowym etapie schodzę do 1,5 minuty. Trening składa się głównie z ćwiczeń wielostawowych, ponieważ tylko takie występują w trakcie walki. W trakcie wykonywania poszczególnych powtórzeń nie schodzę z tętnem poniżej 160.Trening jest zdecydowanie dla osób zaawansowanych, o tętnie spoczynkowym poniżej 45.

Jeśli chcecie więcej, piszcie, komentujcie lajkujcie

Fighters Tabata vol.1         MMA conditional traning 

4 minutowa tabata, dla wojowników. Tabate wykonujemy w 4 obwodach, między obwodami robimy 2 minuty przerwy Puls podczas wykonywania ćwiczeń powyżej 160.

Zajazd konkretny, walka w 3 seriach. Trening dla zaawansowanych adeptów sportu.

Czech Republic PV Open Group Final Absoluto 

Najtrudniejsza walka turnieju, do samego końca nie udało się skończyć oponenta. Po ponad rocznej przerwie wielki powrót na matę.

Moja walka z grawitacją, Po dzień dzisiejszy walczę z lękiem wysokości i jak mam tylko okazję to koyrzstam

Huśtawka ustawiona dość wysoko bo 1126 m n.p.m. na Gubałówce w miesjcu: „Adventure park”

Nie dość, że chciało mi się tak wysoko wchodzić to jeszcze w ramach walki z lękiem wysokości, postanowiłem wejść kolejne 14m i polecieć przy przeciążeniu 2 G

5 komenatrzy

Zostaw komenatrz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych tagów HTML i atrybutów <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Copyright © 2015. Mateusz "Donaj" Donajski

/* ]]> */